woensdag 30 januari 2013

2013: Jaar van de Vitamix

2013: Jaar van de Vitamix


Soms is het gewoon nodig om jezelf te verwennen, misschien omdat je iets goed hebt gedaan of omdat je betere keuzes ben gaan maken of whatever het ook is. Mijn cadeautje voor mijzelf: de Vitamix!

Wat is de Vitamix? De Vitamix is een professionele blender die heel erg geliefd is onder de 'Blending' en 'Vegan' gemeenschap. Het kan van alles blenden, pureren, en zelfs meel maken van granen of bonen of deeg kneden!

Hoeveel kost zo'n Vitamix? Een Vitamix kan tussen de 680 en 1300 euro kosten, afhankelijk van welk model je wilt hebben. "Zoveel?!" Is meestal de reactie wanneer je de prijs ziet. Mijn vader vroeg meteen of het van goud gemaakt was of niet ^.^

Na wat extra uurtjes werken en wat sparen, heb ik hem eindelijk gekocht en gisteren gekregen! Ik ben er super blij mee...en ik heb hem al meer dan 6 keer gebruikt: o.a. citroenlimonade, banaan-amandel melk, cashew melk, rucola-pesto, frappuchino en pindakaas!
 
Er zijn heel wat reviews en videos te vinden over de Vitamix. Ik ben er helemaal blij mee en heb niet echt negatieve puntjes. Het enige (maar dat is normaal) is dat de motor een beetje stinkt als je hem gebruikt, maar dat is altijd zo met een nieuwe krachtige motor.

Ik zal van tijd tot tijd een review posten van de Vitamix:

Wat koop jij voor jezelf?
laat het weten in de comments :D

Fey ^.^

0 reacties :

Een reactie posten

Leave a comment, message, greeting...I will read it!
(P.s. jammer genoeg lukt het mij niet om een reply achter te laten. Ik probeer dit te fixen! Ik lees en waardeer jullie comments wel ^^)