zondag 6 januari 2013

2013

Daar zitten we dan, in 2013. Iedereen gaat tekeer met goede voornemens, doelen die ze dit jaar willen behalen en hebben een nieuwe motivatie gevonden die in het loop van het jaar wee zachtjes uitdooft.

Wat ik in 2013 ga doen? Nou, ieder jaar is net als het andere. Mensen kijken altijd in het algemeen naar jaren, maar ik heb zoiets van: je moet van dag tot dag leven (natuurlijk wel met lange termijn doelen in gedachten).

Ik moet wel bekennen dat ik het heel jammer vond toen ik in mijn Blogger feed opeens een post zag staan van de Vegan Dad, met het bericht dat hij ophoudt met zijn blog! Jammer, nu moeten we het zelf allemaal gaan uitzoeken....

In principe is dat wel een schop onder onze kont om zelf je eigen creativiteit te vinden...
Ik ga wel meer proberen om seitan en jackfruit recepten te posten, en niet voor mezelf te houden.
Ik ga ook proberen om iedere week een post te doen en om te variëren in diverse cuisines. En natuurlijk, om meer groenten en fruit te gebruiken. 

Bedankt dat je mijn blog leest!
Wat zou jij willen dat ik over schrijf?

Alvast veel plezier in de keuken ^.^
Fey

0 reacties :

Een reactie posten

Leave a comment, message, greeting...I will read it!
(P.s. jammer genoeg lukt het mij niet om een reply achter te laten. Ik probeer dit te fixen! Ik lees en waardeer jullie comments wel ^^)